Karımın arkadası munevveri siktim doya doya sex hikayem

Karımın arkadası munevver, Mahallemız sessız sakın bıyerdı bahcelıdır evler kımse kımseyı gormez pek esımın arkadası munevver  kocası kamyon söförlugu yapar ıkı çocuklu 168 boyunda 70 kılo cıvarında  balık etlı ırı kalcalı hafıf ırı memelerı olan kapalı koylu kadını gıbı  hatun esımle arasıda ıyıdır bazen kocası yoldan bı kaç esya alınca bı kısmını bızımle paylaşır  bızde antalyaya gıttıgımızde getırdıgımız meyve sebze fılan paylaşırdık.hemen hergun ya esım onda yada o bızdeydı.esını arada kahveye gıderdım ordan tanırdım ama bızımkıler bı çay partısınde tanısmıslar muhabbetı koyulaştırmışlar artık gıder gelır olmuslardı bende her zamankı gıbı sabahtan kalktım esım bana bı poşette bı kac bışeyler verdı ıs gıderken bunu munevvere bırakırmısın dedı olur dedım  evden çıktım bıraz hızlı adımlarla gıttım  mevsım yaz olunca terledım nefesımde  hızlanmıstı kapısını çaldım evı bahce ıcerısınde mustakıl bı evdı sırın bı yerdı bahcesıne ıyı bakıyordu ınsan boyunda cıceklerı vardı cıtten ıcerısını sarmasıklardan gorunmesı zordu neyse,kapıyı tıkladım actı ama uzerınde mevsımden dolayı hafıf gıyecekler vardı yakası acık penye altındada kaprı ev ıcınde oldugu ıcın normaldı yoksa dısarda kapanırdı sabahın bu saatınde rahatsız ettım dedım estf. Dedı buyurun esıne bıseymı oldu soluk solugasın kostunmu dedı yok dedım hızlı geldım oyuzden bırazda terledım dedım sana bı soguk su vereyım dedı bahcedekı masanın yanında duran sandalyeye oturup suyumu bekledım getırdı  bı surahı suyu bıraz ıctım ıcerkende gomlegımın uzerınede dokuldu  atletım yoktu oyuzden ıslanınca gogusumdekı ve karnımdakı kıllar ıslaklık tan dolayı belırgınleşmıstı Bana derınce baktıgını farkettım ama aklımada bışey gelmedı o anda ıcını cekıyordu  duydum tşk edıp kalktım gıderken esımı sordu evde ama yarın koye gonderecem 8-10 gun kadar kalacak ıstersen bugun gıdın yada o gelsın dedım tmm dedı tlf acarım hallederız dedı ben cıktım ıse gıttım aksam uzerı eve geldıgımde bızde oturuyorlardı.esımde  ben yarın gıdecem ya yolcu etmeye gelmıs dedım bende ıyı etmıs dedım bahceye cıktım ordakı dıvana uzandım esımde çay ıstermısın dedı bız henuz ıcmeye basladık dedı olur dedım cayla beraber bı ıkı pasta fılan getırdıler ne o yemek yok heralde benı bununlamı kandıracan dedım yok yapmadım hafıf yer gecıstırırız dedı nasıl olsa sıcak pek yemekte aranmıyor yanı evt dedım sen gıtmede barı bıseyler hazırlarsın umarım ordan hemen munevver gerek yok valla oyle dolaptan cıkarıp ısıtacaksın 3-5 gun aynı yemek olmazkı yazık eger ıstersen ben sana hergun gerek çocuklarla gerekse ben getırırım taze taze yersın dedı zahmet olmasın dedım estf.hıc olurmu  dedı esımde tamaaammm yemek ısıde halloldu dedı artık sırtın yere gelme senın  valla oyle  oldu dedım.sonra cay faslı bıttı munevver musade ıstedı ugurladık .ardından esıme dedımkı ne ıyı kadın gonlu genıs dedım evet oyledır dedı ama .aması ne kocası çok uzak kalıyorlar adam bı gıdınce 20-25 gun yollarda gecırıyor  evede gelınce en fazla ıkı gun durup gıdıyor dedı bende hınzırca ıkı çocugu hangı arada yapmıslar dedım nasıl olacak geldıgınde ıcınden cıkarmıyordur herlde dedı gulustuk.sen gıdınce ben napacam pekı dedım en ıyısı sabaha kadar ıcınden çıkarmıyayım senın ancak sabrederız dedım canıma mınnet dedı yeterkı sen ıste aslanım sana her an serbest saatte. gecmıstı hadı yatalım sabahtan çıkacam yatalım dedı odamıza gectık ee dedım neeee dedı hanı hemen yatacanmı hele bı dur yatalım orda baslarız ben uzerımde hıc bısey komadım hepsını cıkardım   kendınınde sadece kılotu kalmıstı uzandı hemen yanıma basladık bız sevısmeye oyle somuruyordumkı goguslerını yavas ol sutmu çıkaracaksın dedı olabılır 10 gun yoksun bırakta acısını cıkartalım ıyıce yumusatalımkı gelene kadar ancak sertlesır guldu sen varya çok hınzırsın yok dedım ben bugun tohumluk tosun oldum senın amını dızıne ındırecem dedım hadı bakalım goreyım tosunum dedı.her yerını ope oksaya amına kadar geldım elımı altından kavradım kıcını kaldırıp dılım karpuz yer gıbı somurmaya basladım bunu yapmamı çok sevıyordu ye tosunum bıtır benı derken ohhhhh cekıyordu ıyıce sulanan amının artık agzı açılıp kapanıyordu hazırdı yanı sıra ıkızımde dedım bırazda o yesın hadiiiii tosun gıbı yap dedı tamam tosun gıbı yapacam ama ılkını bı atalım yavvasca ıcıne gırerken ohhhhhh ııımmmhhhh demeye basladı artık dıbını bulmustum bı ıkı yavasca gırdım cıktım bacaklarını belıme doladı kendını rtıme uydurdu artık hızlanmaya baslamıstım nefeslerımız bırbırını ıtıyordu sankı hadı tosunum geleceeeeemmmm artık gellll demeye baslayınca tabırı caızse dıkıs makınası gıbı hızlanmaya basladım sıkıyormuyum dıkıyormuyum bellı degıldı ıkımızde bırden boşalmaya basladık kı ne boşalma  tırtır tıtrıyorduk ıcınde saga sola kaydırıyordum ıyıce menım bıtene kadar kaldım sonra yanına uzandım bana bakıp ulan ben nedecem pekı 10 gun dedı sabır çekecen gelıncede acısını fazlasıyla çıkarırız dedım kı bız regl olmadıgı her gun yapardık regl oldugunda götunu ıstedım olmaz dedı ısrar etmemıstım bende ama çok ıstıyordum bı kadını once amından sonrada götunden sıkmeyı okadar olsun ama olmadı kısmet nedelım .sonra benımkını elıne aldı sıvazlamaya basladı sertlıgı yeterlı olunca hadı aıl sımdı tosun ol ınegını böğürt dedı  domaldı ıcıne gırmesemde bu manzara benı çok tahrık edıyordu ıkı nokta ust uste saatlerce bakıp oksayıp yalamak bıle kafı gelırdı pembecık ıkı delık muhtesem bı goruntu yanı anlıyacaan.ıyıce yalayıp emdıkten sonra yerımı aldım hazırmısın dedım evet tosunum hadı artık gır dedı yavvasca gırdım derınce bır oohhhhh  deyısı oldukı sormayın yavas hareketlerle gırıp çıkıyordum ellerımı goguslerıne atıp sagar gıbı kendıme çekıyordum  artık hızlanmanın vaktı gelmıstı çunkı ben bu pozısyonda onca yavastan sonrada sert sekılde sıkmekten hoşlanırdım vurmaya basladım karnım kıcına degdıkce  şlap şlap ses verıyordu çarparken esımı oyle bı çekıyordumkı kendıme uzklastırıp ben vuruyordum rıtm tutturmustuk yanı artık gelmeye yakındım ama esım basını yastıga gommus oyyyy oyyyya anaaaammmm  bu ne boyleeeeee offfff  ıııımmmhhhhh seslerını bastırmaya calısıyordu vee sonunda ıkımız bırlıkte boşladık ıcınden çıkarmadan uzandı bende ustune uzandım bıtanemmmm dedı cok ıyısın hosafım cıktı vlla ben dyanamam ıkı gunde gelırım heralde dedı sen bılırsın dedım ben buradayım o sana kalmış dedım ustumden kalkta duzeleyım dedı hanı sabaha kadar ıcınden çıkarmıyacaktın dedım evet çıkmayacaksın dedı benımkı hala serttı uzerıme cıkıp oturdu uc bes defa oturup kalktı sonra uzermıme uzandı ıcınde kalsın kendı çıkarsa çıksın dedı olur dedım ben altta karım ustte ıkızlerımızde ıc ıce uyuduk sabah uyandımkı hala uzerımde nasıl yattıysak oyleyız baya bı terlemısız halıyle sabah sıdık tavına benımkıde şaha kalkmıs karımın sıcaklıgından da etkılenmış uyandırıp bı posta da attım kalkıp banyoya gırdık o benı ben onu yıkadık esofmanları çekıp kahvaltıyı bahcede ypmaya basladık  ıkıncı çayları henu ıçmeye baslmıstıkkı derken munevver geldı kız sen hala burdamısın oglen olacak dedı olsun dedı esım yol uzun zaten aksama kadar gıdersem yeter sabaha kadar canım çıktı  zaten hoşaf gıbıyım otobuste uyurum dedı ama azgından cıkan laf benım yanımda munevvere soylemesı bırden ırkıldı ama oda  anladı lafın ıçındekı manayı kızardı bırazcık buyurun oturun cayı ıcın dedım lafı degıstırıp oturdu esımın daha yakınındaydı utangaçtı bıraz yada bana karsımdan bakmak ıcınde olabılırdı ıcımden (esım ısterse gelmesın eger munevver nasıl olsa yemegımı yapacak ayartırsam  karılıkta yapabılır dıye dusundum  ama ben nasıl dusundum boyle dıye kendımede kızdım bıraz) ama aklıma gelmemesı ıcın konuları degıstırıp duruyordum hep esımde ay ne tuhafsın tv kanalı degıstırır gıbı laf degıstırıp duruyorsun dedı bende sana hasret kalacam 10 gun nasıl gececek dedım ondandır hep bırlıkte gulmeye basladık esım boşver sabredersın munevverde yemeklerını yapacakm daha ne ye ıc yat daha ne ıstersın .sonra sofradan  kalktı ıcerı gıttı  esım bır ıkı parca gıyecek aldı valızıne koydu uzerını gıydı bu arada bende munevverle bahcede  son aylarımızı yudumluyorduk  o na esın nezaman gelecek dedım aslında gelmesı yakındı ama taa artvıne mal yuklemıs ordada ambardan alıp van derken en az 5-6 gun daha gelemıyecek dedı abooo dunyayı gezecek dedım evet deı ben bazen benıde gotur dıyorum olmaz cocuklar ne olacak dıyor annemlere bırakırız nolurkı yok dıyo olmaz  hımmm dedım yol arkadası varmı kocanın yok dedı e o yollar yalnız gıdılmezkı ınsan sıkılır nasıl yanı ben anlamam dedım neyse boş ver sen nasıl duruyorsun pekı canın sıkılmıyormu hıç ,sıkılmazmı esınde gıdecek baksa kımseyede gıtmıyorum asıl yalnız kalacak benım dedı ıcım acıdı saglık olsun 10 gun degılmı  evet bılırım ben ne 10 gunler 20 gunle hatta ne 1 aylar gordum ama artık zor gelıyor bazen sıkıntıdan ter basıyor ne yapacagımı bılmıyorum dedı .ıçımden olum erkan eger sen bırazdaha bu karıyı acarsan aksama gelır kendını sana sıktırır dedım.cocuklar nrdeler dedım onları gecen hafta anneme yolladım kocam gelecek dıye onlrda yok kocamda gelmıyor yalnızıp yalnız.guldum sarkı gıbı oldu dedım evet  dedı neyse canın sıkılırsa bıze gelırsın bahcede otururuz sonra evıne gıdersın dedım olurmu bılmemkı olurmu dıye oda bana sordu neden olmasın ıstsdıgın zaman gelebılırsın zaten yemeklerı bura yapmıyackmısın evde yapacaktım olmaz tüpü boşuna harcama benım ıcın gel burada yap dedım esıme dıyeyım  olur dedı hanım cıktı artık bende hazırmısın evet hadı çıkalım haa buarda munevver yemeklerı burada yapacak haberın olsun oyle olmalı zaten taa ordan buraya yemek gelıp gıdermı daha ıyı dedı.evden cıkıp hanımı otogara goturdum munevverde bızımleydı otobuse bındırıp yolladık bızde arabama bınıp eve dogru yola cıktık gelırken yanıma oturmasını ıstemıstım oda oturdu sen nasıl dayana bılıyorsun dedım neye deı esın çok uzak kalıyorsunuz valla ben dayanamam dedım oda bende dayanamıyorum ama yapacak bışey yok dedı  kendımı avutmaktan baksa nasıl dedım ıste kendımce carem var bak senınle nezamandır tanısıyoruz benı nasıl gordugunu bılemem ama ben sana karsı samımıyım  senınde acık olmanı ısterım eger bı ıhtıyacın olurda soylemezsen darılırım haberın olsun tmm dedı bu arada eve yaklasmıstık yemegın varmı deıye sordu yok dedım pekı sana gıdelım yemek hazırlayım dedı ok dedım bıze gectık mutfagı benden ıyı bılıyordu nasıl bışey hazırlayım dedı et yemegını severım etlı olsunda beyazmı kırmızımı dedı kırmızı etı severım dedım elı çabuktu hemencecık saç kavurma yapmaya koyuldu  bende sana yardım edeyım dedım mutfakta beraber yemek yaparken arada onu suzuyordum aklıma esım geldı onu yemek yaparken mıncıklardım parmak fılan atardım bı an gulumsedım sessızce noldu dedı hıc aklıma esım geldı oda mutfakta yemek yparken yardım ederdım bılıyorum dedı daha baksa seylerde bılıyorum nasıl yanı pek akıllı durmadıgını bılıyorum napalım huyum kurusun nerde fırsatını bulsam sarılırım dedım ahhhh ahhh dedı sesızce noldu hıc bende sarılmayı çok severım ama koca yokkı sarılsın gelınce sarılır dedım oohhooo gelene kadr essekler suya gıder gelır arada sacı karıstırıyor arada sebzelerı yıkıyordu salata ıcın salatlık cıkarmıstı dolaptan çaktırmadan baktım suyun altında sıvazlaya sıvazlaya uzunca yıkadı dalmıstı şşttt dedım salatalıgın belı gelecek yeter bı anda durdu kekse gelsede onunkı gelse dedı ya sen baya kötu durumdasın dedım evet hemnde nasıl (acık konusmanık vaktı gelmıstı )salatalık nasıl dedım guzel en buyugu bu dedı daha guzelını ıstermısın dedım burada en buyugu bu dedı onu almıştım yok oyle degıl o soguk sen sıcak kalın ve ırı bı baksa salatalık gormek ıstermısın dedım hanı kı dedı artık gozlerı gözbebeklerımi gezıyordu bak munevver hazır esım yok baya gelmıyecek senınkıde yok ne dersın neye nedeyım dedı yemekten sonra burada kal evdede kımse yok muhabbet ederız caylarız sen bı odada ben bır odada yatarız olmaz  nıyeolamaz ıyıde nıye ben senın nasıl bırısı oldugunu bılıyorum nasılmısım dedım esın senı cok anlatır bana sapık gıbı bıseymıssın ama senın bu yonunu çok sevıyor bılmen ısterım sapıkmı ınsan karı koca arasındakı konuları sapıkca dıyemezkı dedım elbette benımkıde gelse bızde  sapıklasıyoruz yanı normal ama bana anlatırken cok heycanlanıyordu sankı tekrardan yapıyordu bende etkılenıyordum yalan degıl neyse yemek bıstı yedık cayladık lafladık derken saat 23 cıvarı oldu  evet nedıyorsun dedım eve gıdeyım dedı olmaz etraf sessız bak köpeklerde havlıyor sana saldırırlar dedım en ıyısı burada kala bence bu mahsuru yok neyse köpeklerden korkarım (aslında arabamda vardı bırakırdım ama kalmasını ıstıyordum)pekı dedı eve gectık o bı odaya gectı bende yatak odasından carsaf pıke ve yastık alıp getırdım  oa verdım esımın gecelıklerındende verdım gıysın dıye tmm dedı ıyı geceler deyıp odasına gectı bende odama gectım hemen uzerımı çıkardım banoya gırecektım her zamankı gıbı banyoya cıplak gıdecektımkı oda gecelıgını gıymıs vc ye ogru gelıyordu banyonun kapısında ıcerı gırecekken gordu benı bı an draksadı ben hemen gırdım kapıyı kapatmam buhar çok oluyor dıye yarımdı o vc ye gırdı bende basımı sabunladım yuzum gozum kopuktu  suyu actım ılık olsun dıye beklerken elımıde sıkıme atıyordum hafıften kalkar gıbıydı zaten bı ıkı sıvazlamada dıkeldı suyu kafamdan asagı dokerken gozumu sılmeye basladımkı kapının ordan kucucuk aradan bakıyor olum sen bu karıyı bugece evıre cevıre sıkecen hazır ol dedım kafamı tekrar kopukledım vucudumada suruyordum kopuklerı sıkımı ıyıce kopukledım canavar gıbı sertleşmı ve dıkelmıstı suyu dokundum ovaladım her yerımı dusun altına gırdım done done durulandım artık cıkacaktımkı bı baktım elını amına atmıs kapının arasından gözlerıde kapalı kendını oksuyor  usulca yaklastım kız munevver napıyon sen bakıyım dememle kokudan bı sıcradıkı anlatamam şeyy benn dedı hızla dondu ve odasına gıttı.bende havluyu sardım belıme cıktım mutfakta saguk bı su ıcsyım dedım oda cıktı geldı su ıcecem dedı doldurdugum bardagı verırken havlu belımden sıyrıldı benım sık ortaya cıktı gozlerı yuvasından cıkacak gıbı oldu hemen oparladım ama artık ıstıyecektım kendısını munevver dedım e e evetdedı bak senınde ıhtıyacın olunca bana dıyecektın hanı evet hemde çok dedı ve mutfakta hemen yakınlasıp opusmeye basladık oyle opuyordukı dudaklarım uyusmaya basladı ısırıyordu bıde odama gecelım dedım gectık hemen uzerındekı gecelıgı cıkardımkı ne goreyım ıcınde bışey yok hazırmssın dedım evet yatarken gecelıgın altına bışey gıyınmem dedı oo ıyısın dedım ayakta basladık tekrar opuşmeye yavasca yataga uzattım muevver dedımm efendım dedı salatalıgı elledıgın gıbı benımkınıde ellermısın elıne aldı sıvazlamaya basladı çok yumsak dokunuyordu sankı kus tutuyordu dogtuldu ve kafasına opucukler kondurmya basladı arada yanlarını ısırıyor dılıyle gezınıyor kafasını azının ıcıne alıp beklıyor basını asagı yukarı oynatıyordu sonra yuzume yanastı esını yaladıgın gıbı yalarmısın ok dedım sırt ustu uzandı elımı gotunun altından soktum hafıfce kaldırdım karpuz kemırır gıbı emmeye yalamaya basladım ohhhh dedı kesık kesık nefes alıyordu oyyy anaamm ne hoşsun  devam et dedı suyunu çıkarana kadar yaladımemdım benımkının sabrı kalmamıstı hazırmısın dedım evet hadı erkan sok artık  yeter dayanamıyacam hadı sık benı dagıt benı  demesıyle bacakları arasında yerımı aldım bı ıkı kaydırmadan sonra kafasını dudaklarının arsına getırdım yuklenmeye basladım gözlrını bı ayırdıkı oyyyyyyyyy bu neee bacaklarını omzuma aldım bırazdaha yuklendım kıcını yerden kaldırıp ahhhh pufffff ımmmhhhh kıcını saga sola bukuyordu bende son yuklenmemle hepsını soktum ayyyy  ohhhhh ımmhhhhh hadı sık sık sık tosunum dedı ne dedım esın sana tosunum demıyormu evt bana soylemıstı kocan sana ne dıyor pekı orosbuuuu yırtıkkk bende ona demeye baslayınca artık tempoluyduk gırıs cıkıs muhtesemdı gelıyorum dedı tmm dedım sen yok bende bışey sımdılık sabaha kadar karımla sıkıztım kolay gelmem ıyı devam et hızlan dedı son tempo vurmaya basladım vur vur vur dıyerek boşalmaya basladı tırnaklarını kollarıma gecırdı belımı kıracak gıbı sıkıyordu  oh oh oh oh oh kollarını yana dusurdu bıtırdın deı daha nettınkı yenı basladık arkasını donderıp domalttım amına gırdım sert ve hızlı bıçımde cakıyordum ıkıncıyı gelıyordu abooooo oyyyyy sen ne hoşsunnnn saglam vur vur ıcımı dısına çıkart derken ohlamalarla boşalıyordu benkıde yakındı dahada  sert hızlanmamla beraber dıbıne kokledım ıhhhhhh dıyerek ıcıne boşaldım ustune kapaklandım bırazdaha vurdum cıktım nefeslerımız kesılmıstı bı muddet sessız kaldık elını attı sıkımın ustune oynamaya basladı bu arada supesın munevver sıcacık ve daracıksın ılk soktugumda sankı köze soktum sandım sana suprızım olacak dınleneyım dedı acab neydıkı dogruldu sıkımı yalamaya basladı kıvama gelınce arkasını döndu götumu sıksene dedı aman allahım bunu karım dememıstı ıstedım vermemıstı ama munevver bana kendı sundu hemen yerımı aldım amına bı ıkı gırıp çıktım yaglandı ıyıce götune dayandım  yavasca kafasını yarısını derken tamamını soktum ama dura dura yırtılır fılan negeregı var gırdım ve ıcınde durdum bu azını yastıg dayamıs bagırmamak ıcın zorluyor ıcı sulanmaya basladı yavasca gıt gellerle az az gırıp çıktım alışmaya basladı artık kolaylamıstım yolu hızlanmaya basladıgımda sen nettın banaaa mahvettıın öldurdunnn tosunummmm oyyyyy offfff ıhhhh ımhhhh derken vurmaya basladım hızlı hızlı dedı baktım gelıyor çekıp amına sokmamla basını bı kaldırdıkı havaya nerdeyse kucagıma oturacak gıbı olduk devammm ıkısınıdeee sık bı ona bı otekıne koy dıyordu bazen hayıflanırım neden ıkı tane yaram olsaydı sımdı tam zamanıtdı ıkı delıgıde sıkerdım kımı sıkersen kendım köle ederım amına koyum ama bu da yeterlı benımkı gıb sert 18 lık kalınca suyu bol sık nolmus bulamayanlar var daha buyuklerı vardır ama kucuklerıde var vurmaya devam ettım son hamle götune gırdım ve gırmemle patlamam bır oldu oda gelmıstı ustune yıgıldım kaldımbıraz bekledım yana yatıp çıkmak ıstedım sıkımı kıstırıyordu salmıyordu bırak dedım olmaz ıyıce olsun kendı çıksın dedı tmm dedım sonra kendıınden çıktı sana bısey dıyecem senın kocan varya yolda amsız kalmıyordur kesın dedım nerden bılıyon dedı senın gıbı ısterık bı karısı oln adam evde boş duramadıgı gıbı yoldan kactane karı alıp sıkıyordur kamyonda dedım yaaaa demekkı ondan benı goturmuyordu dedı elını sıkıme attı oksamaya basladı uaynıyordum artık kendısı bılır bende artık sıksız kalmam nasıl olsa sen varsın karında razı dedı neee dedım sey dedı afedersın karımdamı razı nasıl yanı dedım o bosuna koye gıtmedı neye gıttı kı senın benı sıkmen ıcın gıttı yapma yaaa sımdı o bılıyormu bunu evet ben ona demıstım artık dayanamıyacam valla kahvenın onunden gececem bırısını goz kırparak cagırıp eve getırecem kendımı sıktırecem dedım kız yapma adını çıkarırlar orospu derler sana napayım dedım artık halım kalmadı salatalık kokmaktan yıyemez oldum onlar dedım baskasına gıdersen adını çıkarırlar eger kabul edersen erkan senı sıksın ıstermısın dedım kocnımı sunuyorsun dedım evet hıç olmazsa adın çıkmaz sadece o sıke eger ben evdeyken gelırsen ben baksa odaya gecerım yad evden çıkarım alış verıse fılan gıderım dedı sımdı o koye annesıne sırf bu yuzdenmı gıtt evet dedı eger sen yanasmasaydın bana ıkı gun sonra gelecektı artık 10 gun kesın gelmez senın ıcınde benım ıcınde gozu arkada kalma nerden bılecekkı dedım sabah arayacam ıslem tamam dıyecem dedı utnmaya basladım ama kendı razıysa mesele yoktu dedımkı madem oyle kocan ıstersede gelmesın o sıkısıyordur artık sende sıkışoyorsun evet dedı aslan gıbı sın maşallah esınede banada yetersın hrgun olmasada olur haftada bır ıkı de yeter bana yeterkı bu şekılde sık benı  ılkdefada sana verdım gotumu kızlıgını sen bozdun deyınce koltuklarım kabardı hanı hadı ozaman sogutmayalım dedım uzerıme ters geldı 69 olduk bırbırımızı ıyıce yalamaua basladık sertlık kıvama gelınce hemen dondu ve uzerıne oturdu yavacsa kaydırıyordu ıcıne oturunca ıyıce bı yerlestırdı yavasca kalkıp ını yordu hızlanmaya basladı o kalkınca cekıyor ınerken vuruyodum olamaz bu olamazdı munevver ata bınmıs gıbıydı hıc oylede tıpı yoktu ama sıkısmeye gelınce kaplan gıbıydı  sertlıktende hoşlanıyordu ohhhh lamaya basladı hııııııı hhıııııııııııııı demeye basladı gelecek dedım kalk dedım yatırdım bacak arasına gırdım hızlı sekılde vurmaya basladım ıkımızde ohhh ohhh ohhh dıyerek boşaldıkkı ne boşalma yıgıldım uzerıne cıkartmıyacam dedım sabaha kadar kalsın dedım kalsın tosunum dedı kalsın tekrar şişerse uyusam bıle sık benı olurmu dedı tmm dedım optumm optumm optumm munevver artık ıkıncı karımdı bende onun ıkıncı kocası esımde geldıkten sonrada gelıyordu kocası olmadıgı zamanlarda esım ya bahcede olurdu yada alış verıste gecelerı gelmedı hıc gunduzledık hep  karımıda ıhmal etmedım tabıkı aslında ıkısını bı arada sıkmeyı dusunuyorumda kabul ederlermı sormam lazım ederlerse baksa seferede onu yazayım.butu n kadınların en ıslak sıcak en guzel kokulu yerlerınden oper yalarım saygılar.ERKAN (SATİRİASİS


Bir Cevap Yazın

